Followers

Sunday, July 18, 2010

Bon Odori....hampehhh


BON ODORI....1st time aku dengar...menatang pa la ni??? hampa tau ka?? xtau?? meh nak habaq bagi...
Bon Odori tu ialah festival jepun yang diadakan di malaysia setiap tahun dah hanya ada kat Penang & Shah Alam ja...betul ka?? xtau la...yg tu yg aku dengar orng cakap...haha..

xlarat nak citer panjang lebar. citer sikit2 je la. nak dijadikan citer aku ada la ternampak post kawan aku kat FB kata nak pegi Bon Odori nih. aku pun menyampuk la. sembang punya sembang aku pun terasa nak follow. Orite, 6.30 pm gerak. Ramai gak yg follow ni..aku, ayub, k.aja, fifi, cik eina & 2 orang kawan dia....
Plan asal nak gi nek moto, tp dah k.aja nak follow jd aku & ayub nek kete dia je la...PERGHHHH, giler jam nak ke sana. parking sampai triple park. dah dapat parking kena jalan pulak dekat 1KM...FUHHHH.....

CROWDED GILERRRR....wah ramainya orang. aku pun xtahu apasal ramai sangat orang kat festival nih...yg aku nampak cuma ada event orang ramai tengah menari tarian jepun...heran tul....tinggal aku, ayub & k.aja je. yg lain hampeh hilang entah kemana...kami cuba merempuh masuk kedalam kesesakan orang ramai tp xberdaya...berpeluh-peluh dan sesak nafas dibuatnya....and then, kami pun BLAHHH....jalan la lg hampir 1KM ke tempat parking....HUHHHH....

 -video yg sempat aku rakam-


 -sempat bergambar ngan amoi jepun-


dalam kul 8.15pm ktorang blah...xtau nak pi mana, UPTOWN pun jadi la...sampai uptown makan2 dulu...pastu baru shopping...kul 11.00pm baru abes shopping. sekejap je an. HEHEHE....

p/s: kepenatan dalam kekecewaan tp balik umah tetap DOTA seround =(

No comments:

Post a Comment